Jak zostać skutecznym i pożądanym na rynku pracy marketingowcem

Darmowe
szkolenie

Gdzie: Warszawa, biurowiec Central Tower 15 piętro

Kiedy: 25 PAŹDZIERNIKA 18:00

Jak zostać skutecznym i pożądanym na rynku pracy marketingowcem internetowym
w 3 miesiące

Zbudować prestiżowy zespół i otrzymywać
$2 000 - $5 000 czystego dochodu miesięcznie lub wielokrotnie zwiększyć zyski w biznesie z pomocą digital marketingu

Zapisz się

Zarezerwuj swój
udział już teraz

Imię i nazwisko

E-mail

Telefon

Czego się dowiesz na szkoleniu

25 PAŹDZIERNIKA

18:00

Jak szybko oswoić zawód przyszłości i zostać jednym z liderów na rynku lub wynieść swój biznes na nowy poziom, wdrażając strategię marketingu internetowego

Jak zostać cenionym, wysoko opłacanym i pożądanym przez firmy z całego świata specjalistą

Dlaczego i jak marketingowcy internetowi samodzielnie wybierają czas i miejsce pracy (w biurze, w domu czy na malediwskich wyspach)

Jakie nawyki są potrzebne marketingowcowi internetowemu, żeby zostać team leaderem i zarabiać niewyobrażalnie dużo pieniędzy

Metody marketinguinternetowego (kanały i sposoby ich prowadzenia, promocji, rozwoju), z których korzystają czołowi światowi specjaliści. Jak generować od 10 do 100 nowych klientów dziennie.

Od czego zacząć naukę, skąd czerpać wiedzę i jak prawidłowo z niej korzystać.

Co powinien wiedzieć i umieć prawdziwy marketingowiec internetowy, żeby zarabiać $2 000 - $5 000 miesięcznie

Jak się rozwijać, rozsądnie podwyższyć swoją wartość na rynku i zostać jeszcze bardziej pożądanym przez firmy pracownikiem

Zapisz się

Na kogo czekamy na
naszych kursach

Na studentów i ambitnych ludzi, którzy chcą zmienić rodzaj swojej działalności i zacząć nową profesję z pełną swobodą działania i comiesięcznym dochodem o wiele wyższym od średniego wynagrodzenia.

Na praktykujących już marketingowców internetowych, którzy pragną wdrożyć nowe nawyki i kilkakrotnie zwiększyć swój przychód.

Na top menedżerów, dla których zadaniem jest podwyższenie kompetencji i nauczenie się prawidłowego zarządzania zespołem w marketingu internetowym.

Na przedsiębiorców, właścicieli małego i średniego biznesu, którzy chcą albo sami nauczyć się marketingowych sposobów komunikacji, albo wysłać na szkolenie swoich pracowników.

Kto ma kategoryczny zakaz
wstępu na szkolenia

Poszukiwacze błyskawicznego wzbogacenia się

Nie dostaniesz super przycisku z napisem „Forsa". Żeby osiągnąć dobre wyniki, trzeba pracować. Dużo pracować. Jeśli nie jesteś gotowy na włożenie swoich sił w rozwój osobisty, nie jesteśmy w stanie ci pomóc.

Narzekacze

Kursy szkoleniowe są całkowicie bezużyteczne dla ludzi, którzy cały czas szukają wymówek i usprawiedliwień. Nie podoba ci się twoje życie? Winisz za to wszystkich, oprócz siebie? Wybacz, ale nasze drogi się mijają.

Sceptycy

To ludzie, którzy zawsze wiedzą wszystko lepiej od innych. Przychodzą na bezpłatne wydarzenia po to, żeby skrytykować muzykę lub kolor koszuli prowadzącego, zupełnie bez wiedzy na dany temat.

2 przyczyny, które sprawiają,
że przedsiębiorcy wybierają naukę
w GeniusMarketing

Czysta praktyka

W ciągu 6 lat nasze programy edukacyjne przeszło 62 017 przedsiębiorców.

Otrzymujemy tysiące pozytywnych opinii od prawdziwych klientów. Dzieje się tak między innymi dzięki praktycznym materiałom. Dajemy konkretne instrukcje „krok po kroku”, a ty postępujesz zgodnie z nimi i otrzymujesz zyski.

Prawdziwe rezultaty

Firma Genius Marketing korzysta z zaawansowanych technik marketingu internetowego. Wiemy o czym mówimy i jak działa ten biznes.

Dlatego uczniowie zarabiają bardzo dużo, po prostu zamieniając słowa w czyny.

1
2

Firmy, których właściciele, prezesi lub pracownicy kształcili się
w Genius Marketing

Kto prowadzi kursy szkoleniowe

Alex
Shakhorin

Zapisz się

Marketer Internetowy, bloger z ponad 19tys. publicznością na Facebooku, pomaga zdobywać więcej klientów za pomocą Kampanii Reklamowych

Swój pierwszy biznes założył w wieku 18 lat i w ciągu roku osiągnął 7-cyfrowe obroty roczne.

Jest Autorem książki “Launch Fanpage” - skuteczne metody tworzenia kampanii reklamowych na Facebooku

Uczył się od najbardziej znanych marketingowców świata (Russel Brunson, Frank Kern, Ryan Deiss, Jeff Walker)