KURS KOMPLEKSOWY MARKETING W INTERNECIE

Zdobądź zawód przyszłości, uzyskaj możliwość stażu oraz zatrudnienia po egzaminie certyfikującym!

Zarejestruj się teraz, aby otrzymać dostęp do
1 LEKCJI online

ROZPOCZĘCIE KURSU: NATYCHMIAST lub 19 STYCZNIA

Liczba miejsc ograniczona

Chcę zostać marketerem

V edycja kursu, który pomógł tysiącom osób na całym świecie
zdobyć zawód przyszłości i rozpocząć karierę w marketingu

5 edycji kursu

zakończyły się pełnym sukcesem,
otwierając kursantom drogę do
międzynarodowej kariery w marketingu

PERSPEKTYWA ROZWOJU
12 000

rozwijaj swoją karierę od razu
po naszym kursie i w ciągu najbliższych
lat osiągniesz stabilny i wysoki dochód

kursantów z całego świata
1 200

ukończyło kurs i znalazło
swoją pierwszą pracę w marketingu

250 000 osób

na całym świecie korzysta
z porad i wskazówek marketingowych
Genius Marketing

Kurs “Kompleksowy Marketing Internetowy” to twój pomocnik do rozwoju kariery albo biznesu. Zapisz się już teraz na V edycję i zdobądź wiedzę oraz kompetencje, dzięki którym będziesz miał przewagę na rynku pracy oraz wsród swoich konkurentów.

Zapisz się

Wykładowcy Digital Akademii

Dyrektor Marketingu W Life Tube

Kamil Bolek

Brand Experiece Strategist & Social Media Consultant

Adrian Gamoń

Założyciel agencji MaxTractor

Magdalena Urbaniak

Content Marketing Associate w Code & Pepper

Kasia Kramnik

Google Platinium Product Expert, Przywódca Duchowy w Gogini.pl

Boguś Boguszewicz

E-Mail Marketing Specialist w Allegro

Jakub Churski

Certyfikowany Specjalista Google Ads, Analytics & Google Tag Manager

Bartłomiej Kaczmarczyk

Szefem działu SEO w Fabryce Marketingu

Paweł Gontarek

Bloger, Specjalista Facebook ADS

Alex Shakhorin

Co-founder in TalentNetwork, Lead Generation Manager in Ignist

Bartek Szczepaniak

CEO KODA Bots. Strateg

Mariusz Pełechaty

Program
szkolenia
  • Moduł 1
  • Moduł 2
  • Moduł 3
  • Moduł 4
  • Moduł 5
  • Moduł 6
  • Rozpoczęcie tworzenia strategii marketingowych
  • Moduł 7
  • Moduł 8
  • Moduł 9
  • Moduł 10
  • Moduł 11
  • Moduł 12
Egzaminy
Obrona strategii marketingowych.
Magdalena Urbaniak
Założyciel agencji MaxTractor
Moduł 1.
Podstawy marketingu internetowego
  • Kanały promocji
  • Cele i zadania marketingu internetowego
  • Narzędzia marketingu internetowego
  • Sposoby na dotarcie do klienta
  • Wskaźniki skuteczności kampanii marketingowych
  • Misja, wizja, wartości firmy
  • Kluczowe informacje i USP
  • Grupa docelowa: avatary i typy psychologiczne
  • Poziome i pionowe skalowanie wyniku marketingowego
  • Zasady zmiennego marketingu internetowego
Czeka na Państwa zgłębienie zagadnień dwunastu kluczowych obszarów systemu marketingu internetowego oraz praktyka w rzeczywistym biznesie pod okiem wykwalifikowanych mentorów
Zostań marketerem internetowym
Kasia Kramnik
Content Marketing Associate w Code & Pepper
Moduł 2.
Content marketing
  • Czym jest marketing treści i do czego służy?
  • Formuła marketingu treści
  • Avatar klienta
  • Narzędzia techniczne
  • Lejek marketingowy
  • Rodzaje treści
  • Statystyki
W rezultacie nauczą się Państwo:
  • zasad tworzenia lejka treści,
  • jak stymulować ruch dzięki pisaniu artykułów na blogu,
  • jak pracować z zespołem copywriterów.
Zostań marketerem internetowym
Alex Shakhorin
Bloger, Specjalista Facebook ADS
Moduł 3.
Reklamy targetowane. Facebook ADS
  • Reklamy targetowane. Przegląd celów
  • Lista kontrolna – co należy zrobić przed skonfigurowaniem ustawień Pixel i wydarzeń Pixel
  • Użytkownicy Facebook / Instagram oraz ich analiza
  • Współpraca z agencją reklamową krok po kroku
  • Cechy charakterystyczne reklamy w Facebook/Instagram
  • Zasady testowania oraz jego znaczenie
  • Analiza reklamy targetowanej (wychodząca, przychodząca, konwersja do działań kierunkowanych)
W rezultacie nauczą się Państwo:
  • wiedzę jak konfigurować reklamy targetowane,
  • znajomość części praktycznej: działania agencji reklamowej na Facebooku i tworzenie kampanii reklamowych,
  • wiedzę o przykładach udanych kampanii reklamowych oraz ich optymalizacji.
Zostań marketerem internetowym
Boguś Boguszewicz
Google Platinium Product Expert, Przywódca Duchowy w Gogini.pl
Moduł 4.
Reklama kontekstowa. Google ADS
  • Istota, zasady działania oraz zadania reklamy kontekstowej
  • Podstawowa terminologia i najważniejsze wskaźniki efektywności reklamy kontekstowej
  • Rodzaje reklamy kontekstowej oraz ich wykorzystanie na różnych etapach stosowania lejka
  • Struktura konta reklamowego (na przykładzie Google Ads)
  • Etapy tworzenia kampanii reklamowej
  • Analiza i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Reklama medialna w Google – podstawowe ustawienia i optymalizacja
  • Remarketing – rodzaje i cele stosowania
  • Reklamy produktów w Google Ads – najważniejsze informacje
  • Automatyzacja reklamy kontekstowej
  • Serwisy reklamy kontekstowej – Edytor Google Ads
  • Opracowanie planu medialnego przed rozpoczęciem kampanii reklamowej
  • Reklama kontekstowa i analiza internetowa
  • Trendy w reklamie kontekstowej
W rezultacie nauczą się Państwo:
  • jak rozróżnić rodzaje reklam kontekstowych i obszary ich zastosowania,
  • jak działają agencje reklamowe i jakie są główne etapy tworzenia kampanii reklamowych,
  • jakie są metody kontroli, automatyzacji i optymalizacji kampanii reklamowych,
  • jak stworzyć listę kontrolną uruchamiania kampanii reklamowych.
Zostań marketerem internetowym
Jakub Churski
E-Mail Marketing Specialist w Allegro
Moduł 5.
E-mail marketing
  • Kluczowe pojęcia i podstawowe praktyki
  • Podejście lean w e-mail marketingu. Podstawowe pojęcia i trendy
  • Filozofia nowoczesnego e-mail marketingu
  • Rodzaje wiadomości oraz ich rola w e-mail marketingu
  • Opracowanie strategii e-mail marketingu. Od czego zacząć i dokąd zmierzać
  • Przykłady szablonów wiadomości
  • Jak tworzyć maile, które będą odczytywane przez klientów
  • Techniczne aspekty mailingu
W rezultacie nauczą się Państwo w jaki sposób:
  • działa marketing za pośrednictwem kanału poczty elektronicznej,
  • stworzyć automatyczny lejek mailingowy,
  • utworzyć i skonfigurować korespondencję seryjną,
  • mierzyć oraz optymalizować wskaźniki efektywności kampanii mailingowych.
Zostań marketerem internetowym
Adrian Gamoń
Brand Experiece Strategist & Social Media Consultant
Moduł 6.
Strategia komunikacji marki w Internecie
  • Marka, czyli co?
  • Zasady budowy marki
  • Model budowy relacji z marką
  • Czy potrzebna mi jest strategia komunikacji?
  • Miejsce strategii komunikacji w systemie promocji marki
  • Audyt świata mark
  • Definicja kluczowych celów
  • Analiza grup docelowych i potencjału ich zaangażowania w komunikację
  • Dobór narzędzi marketingowych i kanałów komunikacji
  • Koncepcja kreatywna (big idea)
  • Planowanie mechanizmów zaangażowania grup docelowych
  • Planowanie harmonogramu działań i budżetowanie
  • Kluczowe mierniki działań (KPI)
  • Wdrożenie strategii
Magdalena Urbaniak
Założyciel agencji MaxTractor
Adrian Gamoń
Brand Experiece Strategist & Social Media Consultant
Moduł 7.
Promocja w sieciach społecznościowych
  • Sesja 1. Social media marketing
  • Media społecznościowe i komunikatory internetowe
  • Wybór platformy
  • Facebook
  • Strategia content marketingu
  • Mediaplan

  • Sesja 2. LinkedIn
  • Jakie możliwości biznesowe daje LinkedIn?
  • Jak zaplanować swoją obecność na LinkedIn?
  • Jak mądrze dobrać cele działań i oszacować grupy docelowe?
  • Jak stworzyć profesjonalny profil osobowy?
  • Reklama
  • Insta Stories. Cechy charakterystyczne Instagram: mass followers, hashtagi
  • Chatboty
  • Inne platformy: Twitter, Pinterest, TikTok, SnapChat

  • Jak sprytnie posługiwać się wyszukiwarką?
  • Jak nawiązywać wartościowe relacje z innymi użytkownikami LinkedIn?
  • Jak tworzyć i dystrybuować angażujący content?
  • Jak budować wizerunek firmy/marki za pomocą strony firmowej?
  • Jakie są różnice między kontem premium a zwykłym?
Kamil Bolek
Dyrektor Marketingu W Life Tube
Moduł 8.
Promowanie na YouTube
  • Wprowadzenie do YouTube
  • Zadania, które można zrealizować poprzez YouTube z omówieniem metod działania
  • Przydatność YouTube dla firm, marek, autorów
  • Część wewnętrzna – przesyłanie, optymalizacja, istotne parametry
  • Promowanie: formaty, możliwości, budżet
  • Współpraca z blogerami
  • Produkcja: zasady, formaty, koszty
W rezultacie nauczą się Państwo w jaki sposób:
  • określać, na którym etapie działalności należy utworzyć i rozwijać kanał na YouTube,
  • znaleźć grupę docelową i jak zacząć z nią współpracować,
  • wybrać i skonfigurować płatne reklamy,
  • tworzyć i rozwijać kanał w praktyce, jak optymalizować filmy.
Zostań marketerem internetowym
Bartłomiej Kaczmarczyk
Certyfikowany Specjalista Google Ads, Analytics & Google Tag Manager
Moduł 9.
Analityka internetowa
  • Zasady działania i możliwości Google Analytics
  • Najważniejsze wskaźniki statystyczne
  • Podstawowe raporty
  • Cele i wydarzenia w Google Analytics
  • Czym jest i do czego służy call tracking
  • Moduły sprzedaży elektronicznej: e-commerce i enhanced ecommerce
  • Konfigurowanie URL. Ścieżki wielokanałowe
  • Segmenty w Google Analytics
  • Tworzenie raportów niestandardowych
  • Praca z filtrami w Google Analytics
  • Stałe monitorowanie za pomocą alertów
  • Wprowadzenie do Menedżera tagów Google
  • Konfiguracja Google Analytics za pomocą Menedżera tagów Google
  • Analiza wydarzeń i ustalanie celów za pomocą Menedżera tagów Google
W rezultacie dowiedzą się Państwo:
  • do czego służy i jak obsługiwać Google Analytics,
  • jakie są rodzaje raportów i jak używać ich w analizie,
  • czym jest Menedżer tagów Google i jak z niego korzystać,
  • w jaki sposób korzystać z panelu Google Analytics w praktyce na przykładzie istniejącego konta
Zostań marketerem internetowym
Dariusz Adamczyk
Time4Mobi; Digital Marketer; E-przedsiębiorca
Mariusz Pełechaty
CEO KODA Bots. Strateg
Moduł 10.
Komunikatory internetowe i chatboty
  • Jak wygląda rynek komunikatorów i chatbotów
  • Korzyści płynące z wykorzystania chatbotów w biznesie
  • Funkcje i możliwości chatbotów
  • Możliwości Facebook Messengera
  • Jak prawidłowo określić cele dla chatbota
  • Opracowanie strategii e-mail marketingu. Od czego zacząć i dokąd zmierzać
  • Przykłady szablonów wiadomości
  • Jak tworzyć maile, które będą odczytywane przez klientów
  • Techniczne aspekty mailingu
Marketing mobilny
  • Środowisko rynku aplikacji mobilnych: statystyki, prognozy
  • Rodzaje, kategorie aplikacji mobilnych
  • Aplikacja mobilna vs. strona mobilna
  • MVP/ Targetting/ Soft Launch
  • Attribution Window/ Conversion window
  • Metryka oprogramowania
  • Narzędzia stymulowania ruchu, sposoby monetyzacji aplikacji mobilnych
  • Najważniejsze elementy mobile marketing
W rezultacie dowiedzą się Państwo:
  • o rodzajach aplikacji mobilnych oraz ich zastosowaniu,
  • jak zaimplementować aplikacje i na czym się skoncentrować rozpoczynając generowanie ruchu,
  • o narzędziach do stymulowania ruchu i etapach lejka marketingowego,
  • jak przygotować listę kontrolną do uruchomienia projektu mobilnego.
Zostań marketerem internetowym
Paweł Gontarek
Szef działu SEO w Fabryce Marketingu
Moduł 11.
Promocja przez SEO
  • Audyt SEO stron internetowych oraz serwisów konkurencji
  • Błędy optymalizacji wewnętrznej
  • Błędy optymalizacji zewnętrznej
  • Błędy w czynnikach behawioralnych
  • Praca z metatagami
  • Poprawianie błędów związanych z duplikującymi się stronami oraz materiałami bez treści
  • Opracowanie schematu przekierowań
W rezultacie poznają Państwo:
  • podstawy funkcjonowania narzędzi wspomagających pozycjonowanie stron internetowych,
  • praktyczne aspekty audytu SEO,
  • listę kontrolną działań nastawionych na dotarcie do TOP-10 wyników wyszukiwania.
Zostań marketerem internetowym
Bartek Szczepaniak
Co-founder in TalentNetwork, Lead Generation Manager in Ignist.
Moduł 12.
Optymalizacja konwersji
  • Czym jest CRO (conversion rate optimization)
  • Cykl optymalizacji konwersji
  • Analiza konwersji
  • Badania odbiorców
  • Tworzenie i ustalanie priorytetów dla hipotez
  • Testy A/B
  • Analiza wyników
  • Warunki optymalizacji konwersji dla różnych rodzajów działalności
  • Koszty optymalizacji konwersji
W rezultacie nauczą się Państwo w jaki sposób:
  • zbadać grupę docelową i stworzyć dla niej odpowiednią ofertę,
  • przeprowadzać analizę funkcjonowania witryny,
  • przeprowadzać testy A/B,
  • konstruować kosztorys optymalizacji konwersji.
Zostań marketerem internetowym

Platforma GeniusMarketing

  • Online dostęp do twoich programów edukacyjnych
  • 12 modułów digital marketingu
  • Prywatne grupy specjalistów
  • Wsparcie online 24/7

Wypełnij formularz

i odrazu otrzymaj dostęp do platformy GM wraz z 1 lekcją online

wypełnić

Co o kursie MÓWIĄ absolwenci?

OPINIE UCZESTNIKÓW

Sprawdź, co mówią o nas nasi studenci

Dokładamy wszelkich starań, aby nasz produkt zachwycał nie tylko stylem i designem, ale przede wszystkim doskonałą jakością oraz praktyczną wiedzą.

WEŹ UDZIAŁ
slide
slide
slide
slide
slide
slide
slide
slide
slide
slide
slide
slide
slide
slide
slide
slide
plan

Rozłóż płatność na raty

dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci czuli się komfortowo, umożliwiamy opcje płatności w ratach

procent

zwrotu kosztów

po dokonaniu płatności masz 14 dni na rezygnację z zajęć

girl

MODUŁ NA WYBÓR DLA CIEBIE

Chcesz otrzymać dostęp do konkretnego modułu? Mamy specjalną ofertę dla ciebie: “Moduł od Eksperta”. Już dziś możesz wybrać moduł, który najbardziej Cię interesuje. Każdy z nich składa się z 2 lekcji prowadzonych przez eksperta z wybranej branży.
Wypełnij formularz poniżej, uzyskaj dostęp do platformy studenckiej i zacznij…

ZA 399 zł

NATYCHMIAST lub 19 STYCZNIA

Wypełnij formularz oraz dowiedz się o warunkach uczestnictwa, a nasz konsultant wkrótce z tobą się skontaktuje.

Twoje imię

Twój e-mail

Twój telefon

Zdobądź zawód przyszłości, uzyskaj możliwość stażu oraz zatrudnienia po egzaminie certyfikującym!

Zarejestruj się teraz, aby otrzymać dostęp do
1 LEKCJI online

CZEGO MOŻNA SIĘ SPODZIEWAĆ PO TRZECH MIESIĄCACH INTENSYWNEGO SZKOLENIA

Do kogo skierowany jest Kurs

- do osób zainteresowanych zdobyciem nowego zawodu

…poszukujących swojego miejsca, zastanawiających się jaki zawód może być zarazem przyjemny i dochodowy – albo gotowych na radykalną zmianę życia poprzez zmianę pracy.

- do marketerów

którzy potrzebują poznać tajniki promocji online, przyciągnąć więcej klientów do firmy, wspiąć się po szczeblach kariery i tym samym lepiej zarabiać.

- do przedsiębiorców

…którzy potrzebują usystematyzowanej wiedzy o marketingu internetowym, żeby samodzielnie stworzyć linię sprzedaży online i dowiedzieć się, czego można wymagać od zespołu i specjalistów ds. outsourcingu.

- do menedżerów i właścicieli firm

…poszukujących kursów i programów służących do usprawnienia pracy swoich menedżerów i pracowników w zakresie promocji online, by samodzielnie móc skoncentrować się wyłącznie na strategii i skalowaniu biznesu.

Weź udział w szkoleniu

W wyniku ukończenia szkolenia uczestnik dysponuje

całą niezbędną
wiedzą i umiejętnościami

Po trzech miesiącach szkolenia uczestnik staje się wysoko wykwalifikowanym specjalistą. Aby osiągnąć ten poziom, należy dokładnie zapoznać się ze wszystkimi modułami i odpowiedzialnie wykonać zadania domowe.

Doświadczenie
praktyczne

Po każdej sesji zajęć wyznaczane są zadania, które mają praktyczny charakter i faktycznie przydają się w pracy. Trzy miesiące szkolenia można już zaliczyć do „doświadczenia zawodowego”.

Dyplom

Tysiące biznesmenów studiujących w GeniusMarketing potrzebuje skutecznych marketerów internetowych. Dyplom jest miarodajnym potwierdzeniem umiejętności uczestnika i jego przepustką do firm odnoszących sukcesy. Aby go uzyskać, wystarczy przejść proces certyfikacji i udowodnić swoją wiedzę podczas egzaminu.

Możliwość odbycia
stażu

Dzięki naszej rekomendacji uczestnicy poprzednich edycji kursów realizują staże w dobrze prosperujących firmach i otrzymują przyzwoite pieniądze natychmiast po szkoleniu. Niektórzy współpracują z GeniusMarketing

Zostań marketerem internetowym

Często zadawane pytania

Czy znajdę gdzieś materiały, jeżeli nie będę mieć możliwości uczestniczenia w zajęciach?

Tak, całość zajęć jest rejestrowana. Materiały są przechowywane na indywidualnym koncie uczestnika przez rok po zakończeniu kursu. W każdej chwili można wrócić do materiałów programu i je przejrzeć.

Do kogo kierować pytania dotyczące programu?

Stworzyliśmy zamkniętą grupę na Facebooku i w komunikatorze Telegram. Nasz zespół obsługi szybko udzieli odpowiedzi tymi kanałami. Ponadto po każdych zajęciach wykładowcy odpowiadają na pytania dotyczące danego modułu.

Jak przebiega certyfikacja?

Pakiety uczestnictwa offline (Przedsiębiorca i Specjalista). Podczas całego kursu przyznawane są punkty za:
- zadania domowe (łącznie 120 punktów),
- prawidłowe odpowiedzi w testach (łącznie 60 punktów),
- obronę strategii marketingu internetowego podczas egzaminu (łącznie 120 punktów).

Pakiety uczestnictwa online (Przedsiębiorca i Specjalista). Podczas całego kursu naliczane są punkty za:
- zadania domowe (łącznie 120 punktów),
- obronę strategii marketingu internetowego podczas egzaminu (łącznie 120 punktów).

Jeśli suma uzyskanych punktów wyniesie co najmniej 265 z 300 (200 z 240), uczestnik otrzymuje dyplom ukończenia kursu „Kompleksowy marketing w Internecie” Akademii Marketingu Cyfrowego.

Co się stanie, jeśli zadanie domowe albo strategia marketingowa nie zostaną oddane terminowo?

Punkty zostaną utracone, a certyfikacja nie zostanie zaliczona. Oznacza to, że dyplom nie zostanie wystawiony (ani nawet zaświadczenie o ukończeniu kursu). Celowo stworzono trudne warunki, aby uczestnicy poważnie traktowali proces uczenia się, a dyplom stanowił faktyczny dokument dla specjalistów konkurujących na rynku.

Czy po ukończeniu kursu otrzymam ofertę pracy?

Zadaniem kursu nie jest zorganizowanie zatrudnienia, ale stworzenie warunków do tego, aby można było znaleźć pracę. Po otrzymaniu dyplomu uczestnik przygotowuje autoprezentację i portfolio. Te informacje wraz z CV zostają umieszczone dla pracodawców na wewnętrznej platformie GeniusMarketing. Potencjalni pracodawcy będą kontaktować się z osobami, których dane są tam opublikowane w celu nawiązania dalszej współpracy.

Gratulujemy wyboru najbardziej modnego i dochodowego zawodu
ХХI wieku!

Z każdym dniem Internet staje się coraz bardziej znaczącym elementem życia człowieka i jego biznesu. Firmy potrzebują specjalistów, świadczących usługi profesjonalnej promocji online. I są gotowe za to zapłacić. Dużo.

Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.